Harmadszor nyerte el a MagyarBrands, másodszor pedig a Superbrands díjat a Jánosik és Társai Kft. - tájékoztatott Jánosik Lajos, a Jánosik és Társai Kft. tulajdonosa.
A MagyarBrands márka hazai minőségeket díjaz. Szempont, hogy a díjazottak méltó képviselői legyenek a díjnak itthon és külföldön egyaránt. Feltétel az is, hogy a piacokon olyan értékeket képviseljenek, amelyek a vásárlóknak a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.
A Superbrands díjat, a legkiválóbb, Magyarországon működő márkák alapos, sok mindenre kiterjedő vizsgálata alapján ítélik oda. Mindkét díj elnyeréséhez ugyan olyan szigorú elvárásoknak kellett megfelelni mint korábban.
A díjak odaítélésekor figyelembe vették, hogy a Jánosik és Társai Kft. az elmúlt 30 év során a piaci igényekhez igazodva folyamatosan fejlesztette szolgáltatásait, s így ma már komplex facility management megoldásokat nyújthat. Piacvezetők a takarítási szolgáltatásokban. További 5 ágazatuk, az építőipari, az ingatlanüzemeltetési, a biztonsági szolgálat, a külterület-gondozási és az étkeztetési egymástól függetlenül, de egymást kiegészítve is sikeresen működik.
Az elmúlt időszakban évről-évre, 10 milliárd feletti árbevételt értek el. Értékelték azt is, hogy az eredményt visszaforgatják a cégbe, folyamatosan fejlesztve az irodaházaikat, gépparkjukat, s adnak a külső megjelenésükre is. A dolgozóknak és megrendelőknek is fontos, hogy nagy figyelmet fordítanak a fizikai és szellemi képzésekre, továbbképzésekre. Jórészt ennek is köszönhető, hogy a nehéz munkaerőpiaci helyzet mellett is tartani tudták a dolgozói létszámukat – mondta Jánosik Lajos.