MagyarBrands-díjat nyert a kiváló üzleti márka kategóriában a Jánosik és Társai Kft. Idén már hetedszer tették mérlegre a hazai márkákat a MagyarBrands bírálói. Ebben a megmérettetésben bizonyult díjazásra méltónak a Jánosik Kft. – tájékoztatott Jánosik Lajos cégtulajdonos.
A MagyarBrands-díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Az értékelésnél egyik fontos szempont, hogy a márka magyar tulajdonban legyen. A Jánosik Kft. száz százalékban hazai cég. A reputáció vizsgálatakor is jó eredményt értek el, a cég hírneve kimagaslóan jó a megrendelőik és a szakemberek körében. Külön értékelték, hogy a márkát tulajdonló vállalat milyen gazdasági teljesítményt produkált. Eszerint 2013-ban 6.3 milliárd, 2014-ben 8.4 milliárd, míg 2015-ben 10 milliárd forintos forgalmat ért el. Munkájuk eredményét jelentős részben visszaforgatta a vállalkozásba, ez sikereik egyik titka. Idén például az adózás előtti eredmény 15 százalékát fizették csak ki osztalékként, a fennmaradó részből pedig továbbfejlesztették a céget. A vállalat méretére jellemző az is, hogy az alkalmazotti létszám is jelentősen emelkedett az elmúlt években, s 2015-re elérték 1000 saját dolgozót. Minden fejlesztésébe jelentős tőkét és szakértelmet fektettek be. A díj odaítélésekor az is számított, hogy a takarítási szolgáltatásokban piacvezető, ám több lábon álló cég már több mint 20 éve van jelen a hazai piacon.
A kiváló fogyasztói márkák kiválasztását a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos, ismertséget, kedveltséget vizsgáló fogyasztói kutatás eredményei is befolyásolják. A Szakmai Bizottság döntése alapján a Jánosik és Társai Kft. kiváló üzleti márkának számít. “A díj nem csak elismerés, hanem aktív segítséget jelent a megrendelőknek, az ügyfeleknek és a partnerek munkájában is” – mondta Jánosik Lajos.