Ismét Business Superbrands Díjat nyert a Jánosik márka tájékoztatott Jánosik Lajos, a cég tulajdonosa.
A független marketing szakemberekből és vállalatvezetőkből álló szakértői bizottság immár negyedik alkalommal tartotta méltónak a Jánosik és Társai Kft-t, hogy a legkiválóbb márkák világába sorolja. A magas presztízs értékű díjjal a kimagasló márkaminőséget és a márkaépítésbe fektetett munkát díjazzák.
A vállalat nemcsak a Superbrands elismerést mondhatja magáénak, ötször elnyertek már a MagyarBrands díjat is.
Ezeket a díjakat, a legkiválóbb, Magyarországon működő márkák alapos, sok mindenre kiterjedő vizsgálata alapján ítélik oda. A díjak elnyeréséhez ugyanolyan szigorú elvárásoknak kellett megfelelni, mint korábban. Az odaítélésekor figyelembe vették, hogy a Jánosik és Társai Kft. az elmúlt több mint három évtized során a piaci igényekhez igazodva folyamatosan fejlesztette szolgáltatásait, s így ma már komplex facility management megoldásokat nyújthat. Piacvezetők között van a takarítási szolgáltatásokban. További négy ágazatuk, az építőipari, az ingatlanüzemeltetési, a biztonsági szolgálat, a külterület-gondozási egymástól függetlenül, de egymást kiegészítve is sikeresen működik. Az elmúlt időszakban évről-évre, 10 milliárd feletti árbevételt értek el. Értékelték azt is, hogy az eredményt visszaforgatják a cégbe, folyamatosan fejlesztve az irodaházaikat, gépparkjukat, s adnak a külső megjelenésükre is. Teljesen felújított központi iroda épületüket idén adták át. A dolgozóknak és megrendelőknek is fontos, hogy nagy figyelmet fordítanak a fizikai és szellemi képzésekre, továbbképzésekre. Jórészt ennek is köszönhető, hogy a nehéz munkaerőpiaci helyzet mellett is tartani tudták a dolgozói létszámukat. A díjak nagy segítséget nyújtanak a partnereknek, hiszen a kiváló minőséget testesítik meg és meghatározók lehetnek egy megrendelői döntéshez – mondta Jánosik Lajos.