A Jánosik és Társai Kft. idén elnyerte Superbrands-díjat, a kiváló üzleti márka kategóriában - tájékoztatott Jánosik Lajos cégtulajdonos.
Tavaly a MagyarBrands díjat kapta meg a cég. Idén a Superbrands díjra is méltónak ítélték a Jánosik Kft.-t.
A független és önkéntes szakértőből álló bizottság a világ csaknem kilencven országában azonos előírásokat követve ugyanazon elv alapján dönt a jelöltekről. A Business Superbrands Bizottság a Bisnode csoport által létrehozott Bisnode Rating kockázatossági mutatószám, illetve az éves árbevétel alapján vizsgált és szűrt majd 4000 vállalatot, márkát tartalmazó listából valamint az iparági szövetségek, szakmai szervezetek által tett ajánlások figyelembevételével választotta ki az idei év legkiválóbb üzleti márkáit.
A Bisnode Rating mutatószám a hivatalos források (NAV, cégbíróság, stb.) adatai mellett beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat úgy, mint mérlegadatok, eredmény-kimutatás, trendek, továbbá a cég vagy szervezet fizetési fegyelmét, demográfiai adatait, tevékenységét, méretét, tulajdonosait. Külön értékelték, hogy a márkát tulajdonló vállalat milyen gazdasági teljesítményt produkált. Eszerint 2013-ban 6.3 milliárd, 2014-ben 8.4 milliárd, míg 2015-ben és 2016-ban megközelítőleg 10 milliárd forintos forgalmat ért el. Az eredményesség pedig közel 400 milliót. Előreláthatólag 2017-ben több mint 30 százalékot nő a rendelési állományuk.
A több lábon álló cég fő profilja, a takarító tevékenység forgalma 2016-ban elérte a 5.5 milliárd forintot, ami mintegy 20 százalékkal haladta meg az előző évi bevételt. Munkájuk eredményét jelentős részben visszaforgatták a vállalkozásba, ez sikereik egyik titka. Az adózás előtti eredmény 15 százalékát fizették csak ki osztalékként, a fennmaradó részből pedig továbbfejlesztették a céget. A vállalat méretére jellemző az is, hogy a dolgozói létszám is jelentősen emelkedett, s tavaly már 1500 saját alkalmazottnak adtak biztos munkát és megélhetést. Minden fejlesztésébe jelentős tőkét és szakértelmet fektettek be.
A Superbrands díj a kiválóságot tanúsítja a magyar piacon.
A Business Superbrands státusz megerősíti az adott márka pozícióját, növeli presztízsét és megkülönbözteti a márkát versenytársaitól – mondta Jánosik Lajos.