A hatékonyság és megoldásorientáció minden üzletágunk vezérlőelve, rendszeresen elemezzük folyamatainkat, hogy megtaláljuk azokat a pontokat, ahol növelhetjük szolgáltatásaink minőségét. Ez hívta életre saját fejlesztésű elektronikus őrnaplónkat is, amelyet a piacon elsők között vezetettünk be az őrzés-védelem területén, és már ügyfeleink 50 %-a nagy megelégedettséggel használja.
Az egyszerűen kezelhető, felhasználóbarát szoftvernek köszönhetően itt rögzíthetőek a napi események és feladatok, amely amellett, hogy rengeteg papír alapú dokumentumot vált ki, felgyorsítja a riportkészítést is, hiszen valós idejű adatokat és helyzetjelentéseket tartalmaz,könnyen átlátható, kezelhető.
Egyik legnagyobb hozadéka a reakcióidő lecsökkenése, mely jelentős idő megtakarítást eredményez mind az őr feladatait, mind az esetleges rendkívüli eseményekből eredő károkat tekintve, hiszen minden eseményről azonnal értesül az elektronikus őrnapló által az ahhoz hozzáférésre jogosult személy, aki intézkedni képes vagy szükséges az intézkedés bevonásához.
A program bizonyos elemei a szolgáltatás feladataira vonatkozóan testre szabhatóak, Megrendelői igénynek megfelelően választhatóak. Használatával időt, pénzt és nem utolsó sorban irattározási helyet spórolunk meg és növeljük a hatékonyságunkat.
Szoftverünk a klasszikus papír alapú őrnapló továbbfejlesztett változata, amely egy hagyományos dokumentum elemein túl lehetővé teszi a személy és gépjármű beléptetést, a kulcsnyilvántartás kezelését, belépő kártyanyilvántartást, járőrözés monitorozását, technikai meghibásodások kezelését, számtalan olyan nyilvántartást, dokumentálást végezhetünk ezen keresztül, melyet papíralapon tettünk meg. Fontos továbbá az is, hogy bármilyen dokumentáció, őrutasítás, belső szabályzat, oktatási anyag, stb. megjelenítését teszi lehetővé a személy- és vagyonőr számára munkája közben, így a programban sokkal könnyebben tud visszakövetni bármit, mint egy papíralapú utasításban, vagy egy több százoldalas szabályzatban, hisz az őr célirányosan tud keresni. Megrendelőinknek is van lehetősége a rendszerben napi szintű kérést vagy tájékoztatást küldeni az őr részére, melyet azonnal lát az őr az utasítás felületen.
A naplóhoz az őrök, vezetőik, a Megrendelők jogosultság egyeztetése alapján férnek hozzá. A világ bármely pontjáról VPN alapú biztonságos felületen képesek kapcsolódni számítógépen vagy tableten is. Így minden érintett távolról is nyomon követheti az őr munkáját, a napló az esemény dokumentálása után rögtön e-mailt generál az eseményről, az érintett személyek azonnal értesülnek egy időben erről és szükség szerint beavatkozhatnak az intézkedésbe. Ez a napló leghatékonyabb eleme, mellyel Megbízóink is nagyon elégedettek és szívesen használják.
A program működése a mindenkori jogszabályokkal összhangban került kialakításra, így az adatmentés és adatmegőrzés is ennek megfelelően biztosított.
Amennyiben Ön is szeretné korszerűbbé és hatékonyabbá tenni folyamatait, keresse kollégáinkat a részletekkel kapcsolatban.